REGULAMIN WYSTAWCY

 

  1. Niniejszy regulamin określa zasady zgłaszania oraz akredytacji wystawców na konwencie "Tsuru Japan Festiwal 2019", odbywającym się w dniach 23-24 listopada 2019r. i stanowi integralną część regulaminu ogólnego konwentu.
  2. Zgłoszenie stoiska odbywa się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się w zakładce "Zgłoszenia" oraz na stronie wydarzenia.
  3. Zgłoszenia stoiska będą przyjmowane do 31.10.2019.
  4. Wystawca zostanie poinformowany o przyjęciu lub odrzuceniu stoiska do 10.11.2019.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy wynajmu stoiska wystawcy bez podawania przyczyny.
  6. Koszt wynajęcia 1 ławki szkolnej, o wymiarach 130 cm x 50 cm, to:
    • rękodzieło - 80zł
    • standard - 150 zł
  7. Wszelkie dodatkowe powierzchnie wystawowe (np. regały, parapety) będą wyceniane na miejscu przez organizatora.
  8. Wystawca wybierając opcję rozliczenia nie może mieszać opcji standard z rękodziełem.
  9. Wystawcy rękodzielniczy nie mogą wynająć więcej niż 4 ławki. W przypadku chęci wynajęcia większej ilości, należy ustalić to z organizatorem.
  10. Decyzję o rozmieszczeniu ławek i przydzieleniu miejsca podejmuje organizator.
  11. Organizator zobowiązuje się zapewnić:
    1. powierzchnię wystawową;
    2. osobny sleeproom;
    3. wstęp do szkoły w sobotę od 07.00 w celu przygotowania stoiska;
    4. możliwość przyjazdu w piątek, w celu przygotowania stoiska;
    5. umeblowanie - ławki o wymiarach 130cm x 50cm oraz krzesła, o ile zgłoszono na nie zapotrzebowanie,
    6. przyłącze prądu, o ile zgłoszono na nie zapotrzebowanie,
    7. możliwość wysłania towaru kurierem;.
    8. wystawienie faktury VAT za stoisko, na podstawie danych wpisanych w formularzu;
    9. Dodatkowe wymagania co do stoiska należy zgłosić w formularzu. W przypadku braku informacji organizator nie gwarantuje zapewnienia dodatkowych wymagań.
  12. Ilości darmowych wejściówek zależy od ilości wynajętych ławek:
    • 1 - 2 ławki - 1 wejściówka
    • 3 - 4 ławki - 2 wejściówki
    • 5 - 6 ławek - 3 wejściówki
    • 7 - 8 ławek - 4 wejściówek
    • 9 - 10 ławek - 5 wejściówek
  13. W przypadku osób obsługujących stoisko, którym nie przysługuje darmowa wejściówka, należy zakupić bilet będący 50% ceny karnetu w dniu imprezy.
  14. Organizator nie odpowiada:
    1. za gwarancję zarobku na imprezie;
    2. za brak kasy fiskalnej;
    3. za towar wystawców pozostawiony bez opieki lub nadesłany kurierem;
    4. za status prawny sprzedaży prowadzonej przez wystawców na konwencie.
  15. Wystawca zobowiązuje się:
    1. wystawić towar od 10.00 w sobotę, do 12.00 w niedzielę;
    2. utrzymywać czystość stoiska przez cały okres trwania imprezy oraz pozostawienie w czystości swojego stanowiska;
    3. uprzątnąć stoisko do godziny 15.00 w niedzielę - w przypadku pozostawienia po sobie śmieci, kartonów itp., wystawca może zostać obciążony kosztami sprzątania i utylizacji pozostawionych po sobie śmieci;  
    4. wykorzystać wyłącznie wykupioną powierzchnię do ekspozycji towaru;
    5. opłacić stoisko przelewem bankowy przed rozpoczęciem konwentu. - w szczególnych wypadkach rozliczenia będzie można dokonać na konwencie, po wcześniejszych ustaleniach z organizatorem.
    6. przestrzegania przepisów BHP i PPOŻ;
    7. przestrzegać regulaminu ogólnego konwentu;
  16. Wystawcom zabrania się:
    1. wystawiania regałów, stojaków, koszy, itp. poza obrębem stoiska, tj. na ciągach komunikacyjnych lub przestrzeni należącej do innego wystawcy.
    2. używania namiotów handlowych;
    3. przyłączania urządzeń elektrycznych powodujących większe obciążenie niż 1500W;
    4. używania maszynek do wypalania grafik na gadżetach;
    5. sprzedaży broni palnej oraz wszelkiego rodzaju materiałów niebezpiecznych,
    6. eksponowania artykułów o charakterze pornograficznym, lub zawierające treści przeznaczone dla osób pełnoletnich.
  17. Złamanie niniejszego regulaminu może skutkować ostrzeżeniem, wycofaniem części towaru ze sprzedaży, bądź rozwiązaniem umowy z wystawcą ze skutkiem natychmiastowym skutkującym wycofaniem akredytacji i wydaleniem z terenu wydarzenia.